Testimoni :: Teknik BDC memang Hebat...

  • Saya, menjadi ahli Zhulian pada 24/7/2008; Pada mulanya penyertaan saya hanyalah kerana ingin menjaga hati upline saya. Sebelum ini, 3 tahun yang lepas saya pernah menyertai Zhulian, tetapi gagal.
  • Saya meyertai Teknik BDC ini setelah melihat kejayaan beliau.
  • Saya hanya meniru apa yang upline saya lakukan.
  • Saya sungguh tidak menyangka pada bulan pertama sahaja::
    • "Personal Sale" saya sebanyak RM 5,359.00;
    • "Downline Sale" sebanyak RM 22,728.70 - dgn menaja seorang kawan shj;
    • "Group Sale" saya sebanyak RM 28,087.70
    • Dalam tempoh 1 bulan saya sudah dinaikan pangkat SE ie "Sale Executive"

  • Saya percaya "kehebatan" ini bukanlah datangnya dari "kemahiran" saya dalam bidang jualan kerana saya tidak pandai menjual; TETAPI "kehebatan" ini adalah datangnya dari "Kehebatan teknik BDC" itu sendiri.
  • Sesiapa sahaja boleh mendapat "kehebatan" ini. Buktinya, downline saya pun dapat membuat jualan yang besar...RM 22,728.70

    (lihat statement dibawah sebagai bukti)

  • Selain dari untung runcit yang saya perolehi hasil daripada "Personal Sale", saya juga mendapat "Performance Bonus" sebanyak RM 1,068.50 pada bulan tersebut.
  • Selain dari itu, saya juga menerima tabung umrah sebanyak RM 1,500; Tabung Umrah ini merupakan insentif tambahan yang diberikan oleh Agensi Puan Ramlah kerana berjaya membuat group sale melebihi RM 25,000;

  • Pada bulan kedua, saya mulai risau kerana bulan ini adalah bulan puasa dan saya tidak membuat sebarang tajaan. Downline saya pun sama. Ramai prospek kami meminta KIV sehingga lepas raya.
  • "Personal Sale", pada bulan ini hanya RM 4,124.80 iaitu menurun sedikit dari bulan sebelumnya (RM 5,359.00) :: bermakna untung runcit saya juga berkurang sikit dari bulan lepas. Kebanyakan jualan yang saya buat adalah pada hari raya (beraya sambil menjual).
  • "Downline Sale" juga mengalami penurunan yang mendadak kepada RM 1,283.00 daripada RM 22,728.70 pada bulan lepas.


  • Tetapi "Bonus" saya mengalami peningkatan kepada RM 1,258.59 daripada RM 1,068.50 pada bulan lepas.
  • Peningkatan ini adalah disebabkan, "pangkat" saya bulan ini adalah Sale Executive jadi saya menerima "Leadership Development Bonus" sebanyak RM 428.96 dan "Personal Group Bonus" sebanyak RM 168.07;
  • Disamping itu, "Travel Fund" saya juga telah bertambah lagi sebanyak RM 84.36. Sebelum ini "Travel Fund" saya adalah RM 1,500 :: Harap-harap pada tahun 2010, "travel Fund" saya mencukupi untuk menunaikan Umrah.

1 komen:

Anonymous said...

macamane nk masuk ni?