Teknik MLM :: Bermula Dengan Cemerlang

INFORMASI YANG SEPATUTNYA ANDA KETAHUI ...

  1. Apakah Teknik BDC, Bermula Dengan Cemerlang?
    Teknik BDC ini di asaskan oleh Hjh Puan Ramlah binti Abu Bakar. Ini adalah suatu teknik hebat yang memang diakui berkesan dan sudahpun terbukti berjaya diadaptasi di dalam dunia MLM pada hari ini. Teknik ini akan dihuraikan secara menyeluruh apabila anda menjadi Agen Zhulian di dalam kumpulan MuslimahNiaga dengan membayar sebanyak RM 80.00; Bayaran ini merangkumi ::.
    Bayaran yuran keahlian Zhulian (RM 68.00); dan
    Bayaran Pos Laju Seluruh Malaysia (dianggarkan dalam lingkungan RM 12.00);

    Jika keahlian Zhulian anda masih aktif, anda boleh menamakan pasangan anda sebagai penama untuk menjadi Agen Zhulian dalam kumpulan MuslimahNiaga.

  2. Apakah kelebihan Teknik BDC?
    Terdapat banyak kelebihan teknik BDC ini antaranya;

    1. Mudah jual barang :: teknik ini dapat mengatasi kelemahan menjual barangan menggunakan katelog sepertimana lazimnya diamalkan oleh peserta-peserta MLM.

    2. Mudah membuat tajaan :: Sesiapa sahaja yang mengamalkan teknik ini dengan cara yang betul, lazimnya akan berjaya. Dengan menggunakan kejayaan anda ini, lebih mudah untuk menyakinkan prospek anda.

  3. Apa kelebihan saya sertai Teknik ini dibawah kumpulan MuslimahNiaga?
    Sehingga kini tiada lagi mana-mana kumpulan BDC yang melakukan teknik ini secara online dan konsep ini hanya bergerak secara offline dengan pergerakan mereka terbatas, pun begitu mereka tetap berjaya. Jadi kita adalah pelopor kepada konsep online ini. Saya percaya lebih ramai di luar sana yang belum mengetahui konsep ini, termasuklah anda. Jesteru itu, saya mengambil peluang ini untuk bersama-sama dengan anda dan mengambil peluang keemasan ini untuk mengembangkan teknik BDC ini secara online dan offline. Bayangkan...kita adalah yang pertama menjalankan konsep ini secara online; dengan ikhtizam dan keupayaan yang bersungguh-sungguh, insyaalah Kejayaan Pasti menemui kita.

  4. Apakah perkhidmatan yang diberikan oleh MuslimahNiaga?

    1. Web replika/promosi :: Kami uruskan segalanya, tugas anda hanya buat promosi dgn mengenalkan web replika anda kepada kenalan dan prospek.
    2. Online Support kepada prospek anda.
    3. Menjual Produk anda secara Online.
    4. Menyediakan Sistem Affiliate untuk rangkaian anda, bermakna setiap tajaan dan jualan yang dilakukan oleh setiap affiliate anda adalah "kepunyaan anda"...

  5. Adakah Teknik BDC ini sudah terbukti berjaya?
    Ya, Hjh Puan Ramlah sendiri telah mengamalkan teknik ini didalam perniagaan Zhulian dan hasilnya, beliau telah bergelar Jutawan dalam tempoh 4 tahun. Beliau menyediakan strategi pemasaran yang agak berbeza (sesuatu yang kretif) berbanding plan asal syarikat Zhulian. Perniagaan ini lebih menjurus kepada melakukan conventional business tetapi mendapat insentif seperti Multi Level Marketing. Menarik bukan?? Corak perniagaan ini telah melahirkan ramai usahawan yang berjaya dan kebanyakkan daripada mereka adalah kaum wanita. Ramai yang telah berjaya mendapat pendapatan puluhan ribu dan malahan ada juga yang telah berjaya mendapat ratusan ribu.

  6. Sejauh mana kehebatan Hjh Puan Ramlah?
    Anda boleh search di google tentang kehebatan Puan Ramlah, >> klik di sini<< Kejayaan beliau memang diakui oleh Syarikat Zhulian :: >> klik di sini<<

    Beliau adalah pelopor Teknik BDC, 3/4 daripada jualan Syarikat Zhulian di seluruh ASIA adalah disumbangkan oleh kumpulan Puan Ramlah (memang HEBAT).